Leren en werken met echte klanten

In al onze opleidingen (en zeker in de postmaster leergang Interventiekunde) werken wij praktijkgericht en in het hier-en-nu. Daarom vragen wij echte klanten om vragen in te brengen in onze trainingsblokken en voeren deelnemers in de praktijk van de opdrachtgevers interventies uit.

Door: Willem de Wijs
Organisaties die een bijdrage hebben geleverd in de recente leergangen zijn ondermeer:

  • Gemeente Amsterdam
  • Werkvoorziening Zwolle
  • Hogere Zeevaartschool Terschelling (MIWB)
  • Vluchtelingenwerk
  • Consumentenbond
  • ROC A12
  • KPN Telecom
  • UMC Utrecht
  • Ziekenhuis Reinier de Graaf
  • Recreatieschap Midden-Nederland
  • RAAP Archeologisch Adviesbureau
  • Stichting Mentorschap Amsterdam
  • Back2Basics
  • Parket Generaal
  • Montessori Vereniging Haarlemmermeer
  • GR Paswerk
  • Gemeente Leiden
  • Haaglanden Medisch Centrum
  • DUO+
  • Portaal
  • RIBW Rivierenland

Vraagstukken die werden ingebracht door deze zeer verschillende klanten varieerden van (interne) samenwerkingsproblemen tot strategische veranderingstrajecten, van beter willen bedienen van cliënten tot leiderschapsvragen.

Feedback is direct, positief en opbouwend. Werken met deze klanten -‘echte mensen’ volgens een van onze deelnemers- maakt het leren niet alleen spannend, maar ook lonend.

 

Door Willem de Wijs – mede-eigenaar Instituut voor Interventiekunde